Polityka jakości
DentalCare
NZOZ Klinika Pięknego Uśmiechu DentalCare świadczy usługi w zakresie ortodoncji, stomatologii estetycznej, endodoncji, protetyki, profilaktyki, implantologii, stomatologii dziecięcej, chirurgii i medycyny estetycznej. Poprzez wdrożenie systemu zarządzania jakością, zgodnego z wymaganiem normy ISO 9001:2000 pragniemy stale podnosić jakość naszych usług.
Naszym celem jest osiągnięcie zadowolenia Pacjentów poprzez:
- wykonywanie zabiegów stomatologicznych na najwyższym poziomie jakości i efektywności
- profesjonalną i przyjazną obsługę oraz zatrudnianie pracowników o najwyższych kwalifikacjach
Pragniemy realizować cel poprzez:
- budowanie jak najlepszych i trwałych relacji z Pacjentami
- tłumaczenie Pacjentom w przystępny sposób stanu zdrowia i propozycji zabiegów ze szczegółowym ich omówieniem wszystkich wariantów leczenia, ich zalet i wad tak aby Pacjent mógł świadomie podjąć decyzję, który wariant wybrać
- przedstawianie Pacjentom planu leczenia tak aby wiadomo było ile będzie trwało leczenie i jakie będą koszty
- stałe podnoszenie kompetencji i kwalifikacji personelu
- stosowanie najnowocześniejszych urządzeń i metod przy realizacji usług poprzez wdrażanie najnowocześniejszych rozwiązań w światowej stomatologii
Wszyscy współpracownicy zobowiązują się do przestrzegania ustalonych procedur systemu zarządzania jakością, przestrzegania postępowań niniejszej polityki oraz dbania o ciągłe doskonalenie funkcjonowania sysyemu.
Będziemy wdzięczni za wszelkie uwagi dotyczące funkcjonowania Kliniki DentalCare. Państwa spostrzeżenia są dla na nas bardzo cenne i pozwalają nam na podnoszenie standardu naszych usług.
Prosimy kierować je na maila dentalcare@tlen.pl.
Staramy się reagować na Państwa spostrzeżenia jak najszybciej. Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek uwagi dotyczące pracy lekarzy, asystentek, rejestracji prosimy o kontakt.
Z wyrazami szacunku,
DentalCare
Certyfikaty
- Dr Magdalena Patrycja Pniok (Leki) – lekarz dentysta
- Dr Bartosz Kulawik – lekarz dentysta